Jak dlouho???
JAN
Dobrý den, Byl jsem dlouho závislý na heroinu a zajmá mě za jak dlouho po posledním užití se dá zjistit to ze jsem tuto látku užíval.. moc děkuji naschledanou Jan

Odpověděl: Bára Orlíková
Heroin se dá běžným toxikologickým vyšetřením v organismu detekovat pouze několik dní po posledním užití, uvádí se obvykle 1 až 3 dny (vyšetření se provádí zpravidla z odebraného vzorku moči). Pomocí velmi speciálních metod se dá zjistit i déle (jedná se například o zjištění ze vzorku vlasů), ale jsou to metody natolik nákladné a komlikované, že se používají jen v naprosto výjimečných případech... které se vás s největší pravděpodobností netýkají. Jiná věc je, zda na vašem organismu nezanechalo předchozí dlouhodobé užívání heroinu další stopy, tím mám na mysli třeba nějaké zdravotní potíže, které s předchozím užíváním přímo souvisí... ale v tomto případě to už je jiná otázka, než na jakou se ptáte. Kdybyste k tomu chtěl ještě něco vědět, pište.