Thc
Dan
Dobrý den. Uzivam marihuanu ve velmi malém množství kazdych 10 dnu. Dam si jen jeden potah z jointa.
Manželka tvrdí, ze ma na to alergii a po sexu ma křeče do břicha. Dělám si i test na thc z moci. I když vyjde negativni, tak mi manželka nevěří, ze už to v sobě nemam.
Jak zjistíme, ze to v sobě nemam?
Ja to kuli ženě omezil na zlomek dřívější konzumace a stejně si stěžuje.
Myslím si, ze není problem u mne.
Díky za odpověď.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vá, Dane,
jestli to dobře chápu, tak má manželka po sexu bolesti břicha a věří tomu, že důvodem je vaše užívání marihuany. Je to tak?
Musím říct, že o takovém problému slyším poprvé a spíše bych se přikláněla k teorii, že je problém v něčem jiném.
Jistě by stálo za bližší prozkoumání, co se vlastně děje. Samozřejmě netuším, jak se o své alergii na marihuanu manželka dověděla, kdy se potíže objevily, jestli vnímá nějaké rozdíly v průběhu času, menstruačního cyklu, nebo po jaké době vaší abstinence si na bolesti nestěžuje. Nebylo by od věci si o potížích zkusit promluvit s gynekologem a zeptat se i na možnou souvislost s alergií a marihuanou.
Je mi líto, ale nedokáži lépe odpovědět.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.