peří
maja
dobrý den.přítel frčí téměř rok na perníku a vůbec to už nezvládá.nabízím mu pomoc,ale on si vzal do hlavy,že už mu není pomoci.jak ho mám přesvědčit,že ještě není pozdě s tím seknout?děkuji za radu

Odpověděl:
Dobrý den Májo, chápu, že Vaše situace není lehká. Ráda byste přesvědčila přítele, aby přestal, ale jemu se to zdá jako nemožné. Navíc máte před sebou vidinu, že to bude čím dál tím horší. Ptáte se, jak ho přesvědčit, že ještě není pozdě. Přesvědčit někoho k tomu, aby začal abstinovat je velmi složité a popravdě - ne moc často se to povede; pokud ovšem nechce on sám. Napadá mě, jestli nechcete příteli nabídnout možnost zavolat k nám do K-centra (úplně nezávazně a anonymně) a třeba svojí situaci zkusit s někým probrat. To samozřejmě nabízím i Vám. Telefon je 283 872 186. Také mám dojem, že pokud byste chtěla, aby abstinoval, bylo by možná dobré mu "jít příkladem" a nesmažit s ním. Tak hodně štěstí, a kdybyste ještě potřebovala, napište nebo zavolejte.