dcera 18
semi
Mám potvrzeno že moje dcera kouří marihuanu a má zkušenosti i s dalšími drogami.Projevuje se u ní nekontrolovatelné chování,vysoká spotřeba peněz a došlo i k prodávání osobních věcí. Prosím o radu jak dále postupovat a o číslo na kterém bych se mohla co nejrychleji objednat a podstoupit léčbu dcery . Je jí 18 a půl Předem děkuji za odpověd

Odpověděl: Frant. Jirový
Dobrý den, chtěl bych se pro začátek zeptat, jestli potvrzení o dceřině zkušenosti s drogami pramení z Vašeho pozorování jejího chování, nebo jestli se Vám vaše dcera ke své zkušenosti přiznala? Myslím si totiž, že ještě než dojde na jakoukoliv léčbu, měla byste si s dcerou promluvit, zjistit, zda-li je na tom opravdu tak špatně, že je na místě nějaká intervence či ne. Chápu ale, že je těžké jen tak přihlížet. Každopádně, jestli Vaše dcera o nějakou intervenci stojí, je asi nejlepší domluvit si individuální konzultaci v kontaktním centru, které je Vašemu bydlišti nejblíže (bohužel nepíšete, jestli jste z Prahy či odjinud, takže nevím, kam vás přímo poslat). S pracovníky/terapeuty K-centra by si Vaše dcera mohla v případě zájmu domluvit další postup. Spolehlivé informace (adresy K-center, informace o léčbách atd.) se jistě dovíte na telefonu 283 872 186 pražského K-centra. Ale ani Vy sama se nebojte na ně obrátit a otevřeně si promluvit o Vašich přirozených obavách. Hodně štěstí