Je to se mnou špatný? Meth
Follower
Dobrý den,už rok a něco beru piko(nosem),take sem tam XTC, zahulim a vim i o koksu...Jsem takovej ten normální technař z Teplic:)Všechno to začalo nevinně, mojí první techno akcí.Pote zacli nasledovat problemy. V rodine, ve skole atd. znate to.Ted beru piko, nebo i tabletky atd. s kamosema jen tak.Dalo by se mluvit asi celkem o slusny zavislosti...Piko beru jak se mi chce kdyz mam naladu tak si dam.Jel sem takhle i mesic v kuse.Ale nasel sem si holku ktera me v tom trosku brzdi.Je to take technarka ale ma na fet zdravej nazor...Mam vsechny takovy ty priznaky jak sou popsany vsude mozne po netu.Ale presto nad tim vsim mam celkem kontrolu.Snad sem se naucil tak trochu jak smazit.Je to mozny?Nebo si to jenom namlouvam...Dikes za odpoved, tepličák Follower&Friends

Odpověděl:
Ahoj Followere, abych řekla pravdu, moc se v tvým dopise nevyznám. Jednou píšeš, že "by se dalo mluvit o celkem slušný závislosti", potom zas, "že nad tím máš kontrolu". Nejsem si moc jistá, jak to tedy doopravdy je. Taky nevím přesně, co myslíš tím "zdravým názorem na fet". Jestli to správně chápu, tak se tvojí přítelkymi nelíbí, že smažíš. Nebo přinejmenším to množství(?) Píšeš, že máš "všechny takový ty příznaky...", ale přesto máš pocit, že "ses naučil tak trochu, jak smažit". Pokud ovšem i ty sám na sobě pozoruješ příznaky (závislosti), je skutečně možné a pravděpodobné, že si svojí kontrolu nad drogama můžeš jen namlouvat. Z toho, co tu píšeš ti ale nemůžu říct, jak na tom jsi nebo nejsi. Můžu ti jen doporučit, pokud chceš zjistit svojí závislost nebo kontrolu, zkus třeba vysadit úplně všechny drogy na dobu nejmíň(!) jednoho měsíce. A nakonec pár otázek: co pro tebe znamená "mít to pod kontrolou"? A jestli ty problémy, o kterých píšeš (ve škole, doma), nemají původ právě v tvém užívání drog? Kdyby sis o tom všem chtěl ještě promluvit, můžeš zavolat třeba k nám do K-centra (283 872 186).