LSD bolest hlavy
Uživatel
Dobrý den,
s kamarádem jsem si dával LSD papírek (dávka-150) a v dojezdu, přiblibližně osm hodin po užití jsme se oba shodli že nás oba velmi bolí hlava.Chtěl bych se zeptat čím to může být? Jestli byla v papírku nějaká příměs nebo co by to mohlo být?
Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
distribuované drogy bývají často smíchány s nějakou příměsí, aby se prodejcům navýšil zisk, není to vlastně nic neobvyklého. Bohužel, ale přes internet nepoznáme, zda Vámi užitá droga, byla něčím ,,říznutá" nebo ne, případně čím. To by Vám s jistotou mohl říct pouze toxikologický rozbor.
Ještě mě tak napadá, vypili jste oba dostatek nealko tekutin? Pod účinkem drog uživatelé občas zapomenou udržovat pitný režim, to pak může způsobit bolest hlavy nebo jiné potíže.
Myslete na to příště, pokud nějaké příště bude.
Mějte se hezky a buďte opatrný!
MK