zkažený koláče???
Mára a Péťa.
čauky je to pravda že se koule po určitej době kazej?mně to příjde jako pěkná blbost,možná kdyby nebyly pořádně schovaný tak třeba po 5 letech...a perník by se nekazil? co si o tom myslíte?dík za odpověď

Odpověděl:
Ahoj Máro a Péťo, myslím si, že by se ani extáze ani pervitin kazit neměl, pokud by ovšem, jak jste už naznačili, nedošlo k nějakým nepříznivým vlivům okolí. Dokážu si představit, že například vlhkost by mohla poškodit konzistenci obou těchto drog. Na druhou stranu jsou to prášky a i u legálních léků existuje nějaká expirační doba (datum spotřeby). To se však jedná skutečně o roky, ne dny nebo měsíce. Existují ale i jiná, větší rizika než zrovna zkažení se drogy časem, ale to jistě víte... :-)