Psychedelika
Cooq
Mel jsem nejake zkusenosti s LSD(tak 20 tripu) a nikdy jsem po LSD ani marihuane nemel neprijemne stavy. Az jednou jsem snedl tak 5 susenych houbicek a po 1 hodine se dostavil BAD TRIP, ktery spocival v silene silne uzkosti, kterou jsem tak tak prezil. Je mozne, ze bad trip se dostavil kvuli tomu, ze nejsem dostatocne psychicky silna osoba, bez normalniho sebevedomi? Proste nejsem schopen zvladnou psychedelicky stav? Od doby bad tripu mi ale uz i marihuana vyvolava neprijemne stavy, takove malicke bad tripy. V kazdem pripade jsem halucogeny uplne nezavrhl a chtel bych je jeste jednou skusit, ale az tehdy, kdyz budu vedet ze to zvladnu. Myslite, ze bych to mohl dokazat?

Odpověděl: Bc. Barbora Sládková
Dobrý den,potíž je v tom, že všechny psychedelické látky ovlivňují procesy vnímání. Stává se, že mohou vyvolat vážnější a někdy i trvalejší poškození mozkových fukcí, ve smyslu vnímání reality. Takze ani tak nezáleží na míře sebevědomí nebo úrovni vašeho psychického stavu, psychedelika jsou v tomto ohledu prostě nevypočitatelná. Jestliže popisujete, že už jste po užití zažil špatné stavy, které jste "jen tak tak přeži", tak byste si měl vážně rozmyslet jestli tu další zkoušku chcete ve zdraví překonat. Proč si vlastně chcete navozovat bad stavy???