Mikrotrip?
Indy
Měl jsem 1 zrníčko jakési drogy, velikostí i barvou připomínající zrnko máku, myslím, že se tomu říká mikrotrip. Krásně jsem se roztancoval, ale po asi 1,5 hodině jsem začal mít hrozně nepříjemný pocit v kloubech. Nebyla to bolest, ale spíš jsem ty klouby necítil, jakobych tam nic neměl. Soustředilo se to do kloubů na nohách. Když jsem unavený, i to tam bolí. Je mi nepříjemné napnout nohy, nejradši bych je měl pořád pokrčené. Už je to druhý den po tom, co jsem to měl a pořád to nepřestalo. Mám starost, co se stalo a co mám dělat.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, pokud budeme vycházet z toho, že požitou látkou bylo skutečně LSD (ale také to mohlo být něco jiného) tak je možné v literatuře nalézt, že LSD může vyvolat slabost, strnulost či svalové záškuby... Není však dostatečně objasněno, zda je to reakce somatické anebo psychologické povahy... Přesného původce Vašich problémů tak není možné přesně určit a nemusí ani souviset s užitím drogy. Pokud se chcete v budoucnu těchto nepříjemných situací vyvarovat, neužívejte látky o kterých nevíte o co se jedná a co mohou způsobit.