Imunita na THC
Andree
Chtěl by jestli může být tělo imunitní na THC nebo účinky THC zmírňovat??? A ještě bych se chtěl zeptat je pravda co se píše o konopí(že 'Gumuje' mozek,kvůli ní se přecházi na tvrdé drogy,apod.-někde čtu ano a někde zase ne)? A ještě poslední poznámka když člověk kouří cigarety a pak přestane dostavá se tělo s toho a likviduje ty svinstra (dehet,nikotin,...) nebo je má tělo do smrti?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, oceňuji, že se zajímáte o rizika a nevrháte se do toho bezhlavě. Nyní k Vašim dotazům ke kouření tabáku a marihuany. S částí škodlivých látek se tělo po nějaké době dokáže vyrovnat, ale některé - kupříkladu dehet zůstávají. Výzkumy udávají, že marihuanový kouř obsahuje o 50 - 70% více rakovinotvorných látek než cigarety! Krom toho se užívání projevuje i na srdci a krevním oběhu, mozku... Je ovlivněna paměť, učení, zkresleno vnímání... Pokud Vás zajímá více, dobrým zdrojem je www.marijuana-info.org Bohužel v angličtině. Jinak každý organismus vnímá drogy jinak a prožívání jejich účinku může být ovlivněno psychickým stavem, naladěním.... Určitá rizika tedy jsou a pokud máte obavy a respekt, doporučuji nelámat to přes koleno - nějaký význam určitě mají.