kombinovaná závislost
čeve
Chce se zeptat jak dlouho můžou trvat abstinenčí příznaky při kombinované závislost Heroin - Pervitin a ja se mohou projevovat - skryté formy, slabé apod. Dívka má několika letou závislost a abstinuje 14 dní.Je ji 18 let a je stále poněkud mimo realitu. V minulosti prodělala toxi. psychosu.Díky

Odpověděl: Jakub Minařík
Odvykací příznaky z větší části odezní obyčejně do 14 dnů. Mohou ale přetrvávat i delší dobu - hlavně obtíže se spánkem, podrážděnost, ... Jestli je někdo kdo abstinuje 14 dní trochu mimo realitu je několik možností: 1. neabstinuje 2. odvykací stav ještě úplně neodezněl 3. užívá jiné drogy, nebo jiný farmaka 4. je tam jiný problém, např. přetrvávající psychické obtíže po psychotické epizodě Vzhledem k tomu, že vidím váš e-mail - tak soudím, že jste možnosti 1. a 3. vyloučili toxikologickým vyšetřením a variant 4. by alespoň z části měli vyloučit na detoxu. Kdyby stav neodezníval, tak bych vážil možnost se pokusit najít nějakou pomoc ve vašem okolí. Mám dojem, že třeba konzultace s někým z DS Ellysium by mohla být smysluplná.