kurvajemispatne
Henrich
Chcem sa spitat, kto alebo ako si mam pomoct ked mam psichozy uz asi pol roka po hubickach kt. som bral priblizne 5 mesiacov kazdy 3 tyzden+dost hulenia.Robim ci-kung, chodim behat ale ked pridem do vacsej spolocnosti tak proste koncim. Akokeby som nevedel ovladet mysel ani telo , som ako struna.Asi taky rozdiel nastal ze pred rokom som predaval zelí a teraz sa bojim ist do mesta, aby som nestretol nejakeho clovekka z tejto spolocnosti partis , rasta atak.Nechcem aby ma videli v takom stave ale za pol rok sa vela dojebalo takze je to vlastne fuk ale furt to velmi boli a ziadny naznak zlepsenia, ale to nepocitam to ked som furt doma a cvicim 3 hodiny denne , no neujdem.NA jednej strane som prestal totalne s tymito vecami co je super na strane druhej som smutny lebo spolocensky zivot je pre mna krasna spomienka.A keby ma taky rastafa videl zhuleneho , plakal by.Dik

Odpověděl: Jakub Minařík
To co píšete není moc na to, že si pomůžetet sám, asi by stálo za to vyhledat psychiatra. Myslím, že nějé léky by asi byli na místě. Stav by měli mpostupně stabilizovat a dostat vás zas do pohody. Pod txt máte okazy na nějaká zařízení na Slovensku, kdybyste jich chtěl využít. Ale mám dojem, že s těmi obtížemi které máte můžete jít zakterýmkoli psychiatrem. P.s. Nebojte se toho, horší než teď to jistě nebude. :-) Zoznam medicínskych zariadení zaoberajúcich sa liečbou drog. závislostí v SR Centrum pre liečbu drogových závislostí – (ďalej CPLDZ) Hraničná 2 821 05 Bratislava SR Tel: 02/53419148 Detox tel.: 02/53417486 CPLDZ FN Špitálska 6 950 01 Nitra SR Tel.: 037/6545265 NsP – (Nemocnica s poliklinikou) ul. V. Spanyola 43 012 07 Žilina SR Tel: 041/5689459; 5689460 NsP CPLDZ Nemocničná 7 066 01 Humenné SR Protidrogové centrum, Podskalka Tel.: 057/7763607 CPLDZ NsP FDR Cesta k nemocnici 1 974 01 Banská Bystrica SR Linka Nádej: 048/4146777 Odborný liečebný ústav psychiatrický 049 02 Predná Hora pri Muráni SR Tel.: 058/4866111 CPLDZ FN L.Pasteura Skladná 2 040 01 Košice SR Tel.: 055/6222848; 055/6252361 CPLDZ Slovenská 11 940 34 Nové Zámky SR Tel.: 035/6420765 Psychiatrická nemocnica P.Pinela Malacká 63 902 18 Pezinok Tel.: 033/6402231-35