CHOCOLATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AMY
Brej den, chtěla sem se zeptat,jestli můžu bejt záwilsá na čokoládě a jestli se můžu předáwkowat-mam strach-naši to newí!!!Ma strach jim to říct-máma říkala že je to taky droga,tag sem píšu,potřebuju ihned poradit-tag dělejte!!!Je možné že gdyž si jí nedam cítim se w depresích??Je to stejná droga jako jiná??Také mám problémy s wáhou...:-(((

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den! Myslím, že se čokoládou předávkovat nemůžete. Dovedu si představit, že když pozřete několik tabulek čokolády za den, může vám způsobit maximálně to, že vás bude bolet břicho a třeba nebudete moci jít nějakou dobu na velkou stranu. Závislosti bych se tedy skutečně neobávala, pokud ovšem čokoláda není vaší jedinou obživou a bez ní neuděláte ani krok a třeba nevstanete ráno z postele, nebo nedáte čokoládě přednost před kamarády atd. Pokud máte vztah k čokoládě takový, že ji fakt milujete a moc vám chutná, tak se může objevit skleslost (deprese) když ji nemáte, ale jestliže nemáte velkou nadváhu tak si ji klidně dejte.