Polykání pika
Robin
Dobrý den!Chtěl bych se zeptat, jak je to s užíváním pika ústy.Slyšel jsem o tom jenom "že se to dá", ale osobně neznám nikoho, kdo by tak piko užíval.To se ten prášek normálně zapije?Je pravda, že je to nejmíň rizikový způsob užíváni?Je něco, na co si dát při tomto způsobu pozor?Jaký je rozdíl oproti šňupání? Děkuji za odpověď i za Vaše stránky-jsou fajn:))

Odpověděl:
Dobrý den Robine, piko se dá užívat také ústy, a to rozpuštěním ve vodě a následném vypití roztoku. Co se týče rizikovosti užívání, je to určitě bezpečnější způsob než aplikace přímo do žíly a také, s ohledem na nosní sliznici, i než šňupání. Nejbezpečnější je ale, zdůrazňuji, samozřejmě NEBRAT nic! Na co si speciálně u tohoto způsobu užívání dávat pozor, kromě např. "správného" dávkování a čistoty pervitinu, mě napadá, že je zde pomalejší nájezd než u šňupání (u šňupání 5-10 minut, u užití ústně do 1 hodiny), a tím pádem by se (z překvapení, že se nic neděje) neměla zvyšovat dávka, aby nedošlo k předávkování. Je také možné, že účinky by mohly trvat delší dobu. A také je dobré dát si pozor na závislost...