nenalezeny kontakt
Rada bych se dopatrala nejakeho kontaktu na nejblizzi organizaci,ktera funguje v okrese Zdar nad Sazavou,resp.Nove Mesto na Morave.Samozrejme mam na mysli nejake centrum pro poradenstvi v oblasti drog. S pozdravem H.

Odpověděl: Bára Orlíková
V okrese Žďár nad Sázavou můžete využít tyto kontakty: Ambulance AT - poliklinika, Studentská 4, 591 01, Žďár nad Sázavou, tel: 565 427 224 (AT ambulance je ambulantní poradna pro problematiku Alkoholismu a Toxikomanie, psychiatrické zařízení). Spektrum - kontaktní nízkoprahové centrum (Kolpingovo dílo ČR o.s.), Žižkova 8, 59101, Žďár nad Sázavou, tel: 566 620 098. Kontaktní centrum (Centrum prevence D-STOP), Oblastní charita Žďár nad Sázavou, Masarykovo náměstí 299, 593 01, Bystřice nad Pernštejnem, tel: 566 550 128, 777 755 437. (kontaktní centrum je zařízení pro uživatele drog, zpravidla zajišťují výměnný program stříkaček, informační servis, základní ošetření, poradenství, zprostředkování léčby... Nabízí též poradenství pro rodiče a blízké uživatelů drog). Doufám, že jsou pro vás tyto kontakty dostupné. V Novém Městě na Moravě jsem žádný kontakt nenalezla. Když byste měla zájem o další informace, pište.