Extaze
Urake
Dobrý den,
Kdysi jsem zažil serotoninový syndrom a od té doby kdykoliv si dám extázi už to není takové jako predtím. Přijde najezd, dobrý a pak už jen cítím že jsem sjety ale žádná euforie. Má to nějakou spojitost s tím serotoninovym syndromem?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
těžko touto cestou objektivně vyhodnotit, čím vším to může být, může to mít více souvislostí...
Za prvé u distribuovaných drog nikdy přesně nevíte, co užijete. Velmi často jsou prodávané látky kupované pod různými názvy něčím jiným nebo je droga s něčím smíchána, aby prodejce navýšil svůj zisk. Tam pak vůbec nelze předvídat, co se po užití bude dít.
Další záležitost je ta, že prvotní pocity a prožitky na počátku užívání jsou intenzivnější a s délkou, frekvencí užívání, slábnou. Mnoho našich klientů se žene za pocitem jako měli na začátku, ale ten bohužel, už nikdy nepřijde.
Pokud nepociťujete to, co byste od užívání očekával, je pak na místě zvážit, zda Vám riskování psychického a fyzického zdraví, za to stále stojí. Další serotoninový syndrom by mohl být klidně fatální...
Mějte se hezky a buďte opatrný, MK