Mí Démoni
lola
Opět po delší době píšu a nevím kudy kam!Mela jsem problém s jehlou takový,že jsem na chvíli přestala!Mám ročního zdravého a krásného syna!Cele těhotenství jsem ani nekouřila a to jsem před tím brala denně pul az gram nitrožilně+půl litru tvrdého alkoholu a léky na spaní
Okamžitě jsem ze vším sekla a kupodivu mi nic z toho nechybělo! Ve dvou měsících malého jsem si opět šlehla.Je to jiné,stavy
Psychika,chování.Malému jsem se nedokázala podívat do očí a čím starší je tak je to horší.Šla jsem se dobrovolně léčit. Každý den jsem musela pít a to mě spouštělo k piku. V léčebně jsem byla jen tři týdny.Musela jsem být se synem
Platit dluhy.
Jeho otec by ho neuživil.Celou dobu před i po jsem chodila zodpovědně do práce.Teď jsem doma tři týdny a opět beru když jsem v práci
A opět každý den chlastám! Psycholožce to říct nemůžu
Dava informace socialce
Testy mam negativní
Dávám jednou týdně ale jinak bych brala každej den.
Miluju ho strašně moc
Chci přestat se všema těma démonama. Jen s malým nejsem každý den
Rodiče od přítele mě už doma nechtějí
A zatím nemám dostatek financí abych zařídila bydlení a hlavně domov všem nám třem... Snažím se Opravdu jak můžu
Co se týče všeho,pak najednou zkrat a ja uteču
Sjedu a opiju...
Ráno se vrátím a jako by se nic nestalo.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lolo,
odpovídala jsem i na váš předchozí dotaz ohledně poranění po aplikaci. Jak to vlastně dopadlo? Přestala jste brát injekčně?
V dotazu jinak vlastně celkem marně hledám otázky. Za to mne samotnou jich napadá celá řada. Trochu si říkám, že váš dotaz je možná tak trochu odrazem toho, co se vám honí hlavou a co se s vámi v poslední době děje. Jste nejspíš poměrně krátce maminka, máte přítele, bydlíte u jeho rodičů. Chápu to dobře? Potíž je jak s bydlením, tak prací. Do toho užívání drog, alkoholu, sociálka a psycholožka, které nesmí nic vědět. Není toho málo.
Vypadá to, že tušíte, že ta správná cesta by byla přes upřímnost a léčbu. Ale buď nemáte sil, nebo se bojíte, že byste přišla o syna. Je to tak? Ale jde vůbec v takové situaci přestat pít a brát, a dát se celkově nějak dohromady? Jak jste se vlastně cítila po těch 3 týdnech v léčebně? Jak dlouho myslíte, že to takhle můžete ještě vydržet?
Říkám si, jestli v těchto podmínkách není jen otázkou času, kdy se něco stane - buď vás nachytají, nebo bude zpráva sociálky i psycholožky špatná z jiných důvodů, než je užívání drog (však ono zamlčování nejspíš bude v komunikaci s nimi cítít, nebo myslíte, že nic netuší?), nebo se stane něco jiného - nějaká událost pod vlivem, špatný stav po užití, všimne si pití někdo jiný ... vnímám to tak, že hodně riskujete. Nebylo by přiznání pravdy i velkou úlevou? Věci by se ujasnily, najednou byste neměla tolik možností. Bylo by to buď a nebo. Nebo vás napadá něco, co by vám pomohlo? Co byste potřebovala vědět? Tušíte, co následuje, pokud se o užívání sociálka dozví? Jak je to vlastně s péčí o syna? Je ve vaší? Bude nějaký soud?
Tak vidíte - více otázek, než odpovědí.
Ani v tomto ani v minulém dotaze nepíšete, odkud jste. Pokud byste byla z Prahy, doporučila bych vám kontaktovat kolegyni Ilonu Preslovou. Dlouhou dobu se věnuje závislostem, zaměřuje se zejména na pomoc rodičům (uživatelům) s dětmi. Díky tomu má i mnohaleté zkušenosti se spoluprací s OSPODem. Ví, jak funguje léčba, jak lze zajistit péči o dítě v případě krátkodobého pobytu na detoxu, ale také ví, jak to chodí v komunitě pro matky s dětmi, která je v Terapeutické komunitě Karlov. Většinou je to ale tak, že jí maminky kontaktují ve velmi podobné situaci, jako je ta vaše - užívají drogy, nemají zrovna nejlepší zázemí, hrozí jim sociálka, soud apod.
Jestli máte sílu věci tajit, určitě máte i sílu trochu bojovat za sebe, syna a svou rodinu. Přimlouvám se za to, abyste se zkusila paní Preslové ozvat a popovídala si s ní i jen po telefonu o čemkoli, co vás napadá nebo trápí (až budete cítit důvěru, pak třeba i osobně). Co vy na to? On takový boj, jaký vedete, musí být ne jen únavný, ale také vyčerpávající a osamocený. Určitě by bylo fajn mít někoho, kdo se orientuje a ví, jak to chodí a rozhodně vás nebude soudit nebo na dálku udávat. Nebo ne? Pokud by vám něco takového dávalo smysl, níže přikládám kontakt.
Budu ráda, když napíšete, jestli vám alespoň nějaká část odpovědi dávala smysl. A přeji hodně sil.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu (CKP)
Naším cílem je spokojené dítě v péči těch, kteří mu chtějí být kvalitními a milujícími rodiči.
KDE NÁS NAJDETE
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz
Odborný garant: PhDr. Ilona Preslová