Gamblerství
insame
Dobrý den, potřeboval bych pomoct jak se léčit ze závislosti na sázení, gamblerství. Nejlépe okolí Hradce Králové. Prosím nevíte o nějaké psychiatrické léčebně ? Popřípadě kontakt na někoho ? Nikoliv psychologa ale psychiatra. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
zde možnosti:
Havlíčkův Brod, Primariát 1 návykové nemoci při Psychatrické nemocnici Havlíčkův Brod
AT ambulance
Rozkošská 2322, Havlíčkův Brod, 580 23
Zobrazit na mapě
Tel.: 569 478 170
Příjem pacientů z celé ČR, muži i ženy starší 18 let, závislí na návykových látkách (alkohol, pervitin, marihuana, léky, opiáty, halucinogeny,...) a patologičtí hráči. Léčba i pacientů s nařízenou ochrannou ústavní léčbou. Neposkytuje substituční léčbu.
prim. MUDr. Hana Houdková
www: http://www.plhb.cz
Hradec Králové, Ambulance pro alkoholizmus a jiné toxikomanie
Psychiatrická klinika Lékařské fakulty Univerzity Karlovy a Fakultní nemocnice Hradec Králové
AT ambulance
Areál FN HK, budova č. 7, Sokolská 581, Hradec Králové, 500 05
Zobrazit na mapě
Tel.: 459833232, 495832221, 495832410
MUDr. Jela Hrnčiarová
www: http://www.fnhk.cz/psych/kliniky-ambulance.html
Hradec Králové, Ambulantní centrum Hradec Králové
Laxus z. ú.
Hazardní hráčství
Gočárova 1620, Hradec Králové, 500 02
Zobrazit na mapě
Tel.: 777 033 618
Sociální a adiktologické služby pro uživatele nelegálních drog, alkoholu, patologické hráče a jejich blízké poskytované ambulantní formou.
Mgr. et Mgr. Martin Svoboda
www: http://www.laxus.cz
Mějte se hezky, MK