Byla sem obeti ospodu k odebrani deti bez divodu
Lila
Dobry den muj pripad je moc slozity ale vemu to vrchlosto rok a pul sem byla pod dohledem a chodilae laudy mesic na kontrolu ospod nikdy mi nebylo receno ze je neco spatne malej nebyl nikdy nemocny ani nikdy nemel uraz naopak rikali jak je krasny na roce a pul mel 17 kg doma sem mela vzdy cisto a vudy ospod pustila domu nikdy me nevideli bez maleho dne 10.8 jsem porodula dcerku a ze dne na den aniz bych byla obeznamena proc mi byli odebrany obe deti i mala na zaklade toho ze jsem pry mela pozitivni testy na drogy ani jsem nevedela ze me nake takove testy byli delany nijak sem nepochybila a o deti se starala a behem dne po porodu bez rozlouceni me byli odebrani aniz bych mela moznost nebo me nabidli pomoc k tomu aby sembyla s detmi a dokazala ze to z ladnu a ze zavisla nejsem nedalii sanci ani nenabidli zadnou pomoc a hned byli svereny do pestounske pece kdyz sem chtela videt testy kde jsem pozotivni nebylo me to dovoleno maly pry byl v ohrozeni zivota ale do porodu nikd nic takoveho nebylo receno mam ockovaci prukaz kde neni nikde psano ze malemu neco chybelo nebei by byl zanedbany nic takoveho malej byl od narozeni denne semnou a jen tak ho odevzdalicizim lidem plakal dva dny a volal mama protoze ja byla na porodnim a on na detskem ani me k nemu nepustili nevim jak se proti tomu branit vse je jen lez a jsou proti me mizete mi prosim pomoc kam napsatna jaky vysi organ pro proset
Reni celeho ospoduv trutnove a mehopripadu nedokazu bez mich deti zit jsou vse co mam a vim ze sem nepochybila prece nemuzou jen na zaklade toho zejsem sama si vzit deti kdyz se jimto hodi :(

Odpověděl: Markéta Kordová
Lilo, zdravím Vás.
Těžko dělat objektivní závěry, co se všechno stalo, co byla příčina, když neznáme veškeré informace a celý kontext situace.
Jestli jsem to správně pochopila, hned po porodu druhého dítěte, Vám byli odebrány děti obě (?).
Pokud máte dojem, že Vy sama jste testována na přítomnost návykových látek v organismu nebyla a nevíte tedy, z čeho personál porodnice vycházel, je docela dost možné, že drogy byli v organismu narozeného miminka. Pokud by tomu tak bylo, pak je postup nemocnice standartní způsob, jak v takových případech jednají.
Jak to bylo během těhotenství, užívala jste nějaké návykové látky? Pokud ano jaké, a v jaké míře?
Z praxe máme zkušenost, že pokud se závislé maminky léčí, prokáží abstinenci a jsou schopni standartně fungovat v běžných záležitostech a chodu rodiny/domácnosti, jsou jim děti zpět svěřeny do péče a výchovy. Ale jak jsem uváděla, je třeba se svou závislostí něco začít dělat. Jak jste na to tedy Vy?
Zřejmě s Vámi hovořila nějaká pracovnice OSPODu (Orgán sociálně-právní ochrany dětí), jistě máte nějaké rozhodnutí o odebrání dětí, bylo by potřeba mít ucelené informace, abychom Vám mohli konkrétněji poradit.
Můžete se klidně více rozepsat ve skryté poznámce, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy
neuvidí.
Určitě se ještě ozvěte!
Markéta