Přijdou mi na záměnu?
Trubka
Dobry den, chodím pravidelně každý druhý týden na testy na drogy k lékaři (posila je dal do laboratoře) mám jich za sebou cca uz 20 a teď jsem se nechala zlákat a užila pervitin, poznají v laboratoři nebo lékař že jsem nedonesla svoji moč ale cizí?

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
opravdu netuším k čemu jsou testy, když nosíte moč, tj. neodebírá se pod kontrolou... Druhou věcí samozřejmě je, že mi není zcela jasné proč se snažíte testování obejít? Pokud jste "zakopla", tak je to dobrá příležitost prozkoumat proč se tak stalo, ale pokud Váš lékař nebude vědět, že se tak stalo, tak s tím těžko něco udělá. A to samé Vy...
Rozhodně Vám nikdo na poradně nebude radit jak testy obejít. To po nás ani nemůžete chtít, my se snažíme pomoci lidem od/při závislosti a nikoli jak se v závislosti udržet...
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec