Vliv THC na erekci
Matty
Dobrý den,už několik let jsem uživatelem marihuany a minulý týden jsem zjistil,že po několika minutách sexu začínám ztrácet erekci.
Sexuální partnerka je to nová,takže jsem z toho překvapen,že se tohle stalo.Už jsme spolu spali 3x a vždy se stejným výsledkem.Od minulé sexuální partnerky proběhla asi půlroční pauza,kdy jsem sex neměl,avšak v této době se zvýšila moje spotřeba marihuany.
Tak se chci zeptat,zda máte zkušenost s tím,když člověk vysadí THC zda se mu jeho “mužnost” vrátila zpět k normálu?
Předem děkuji za odpověď a hezký den 😊

Odpověděl: Amrit Sen
Matty, zdravím Vás,
díky za důvěru, chápu Vaše obavy i znepokojení. Takto na dálku je velmi těžké na podobné dotazy odpovídat, každý člověk je jedinečná entita a drogy na něj mohou účinkovat různě, stejně jako se dopady jejich užívání mohou u jednotlivců lišit, mohu tedy jen velmi obecně.
Ano, je to možné, s podobnými příběhy se setkáváme a Vaše dysfunkce může souviset jak s Vaším dlouhodobým užíváním, tak s případným vysazením drogy. Nelze však zdaleka vyloučit ani jiné zdravotní příčiny, tělesné, či psychické. Doporučuji Vám tedy navštívit lékaře, bude na Vás, jestli zvolíte psychiatra - sexuologa, nebo psychiatra - adiktologa, v každém případě to má smysl předvším tehdy, pokud otevřeně promluvíte o všem, co by mohlo s potížemi souviset.
Abych Vás uklidnil, ze zkušenosti Víme, že kromě podpory odborníků, mají na potíže podobného typu, související s užíváním drog, zásadní vliv dlouhodobá abstinence, nebo radikální snížení užívání, tedy "hojivý" čas a především dlouhodobý partnerských vztah, stojící na základech důvěry, lásky a věrnosti.
Užiterčné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
http://www.legalizace.cz/konopi/konopi-jako-droga/ucinky-dlouhodobe-uzivani/
http://www.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
https://www.stoplusjednicka.cz/nasledky-uzivani-marihuany-joint-nebo-sex
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Pokud byste potřeboval pomoci s kontakty na zmíněné odborníky, zdravotnická zařízení, nebo bezplatné odborné služby, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám je obratem pošleme.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.