Gabriela Minarik
Czechguy
Pro zacatek bych klidne zvolil cestu diskretni a neplacenou,v pripade ze by to nepomohlo,coz si nemyslim,jelikoz uz ted k tomu zacinam mit odpor,coz jsem nikdy nemel,tak bych to zacal resit durazne a v ten moment bych do toho vkladal i financni prostredky..Ted si myslim,ze si o tom spis potrebuju s nekym “pokecat” a poslechnout si jehl nazor.. :)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
tak do toho! Kontakty v rámci Prahy jsem vám poslala, tak budu ráda, když se ozvete, jestli jste se pro něco rozhodl a jak to probíhalo. A jinak s vámi naprosto souhlasím a věřím tomu, že když prostor a někdo, kdo vás vyslechne, nesoudí a věnuje vám čas a pozornost, často naprosto stačí k tomu, aby člověk sám sebe pochopil, uvědomil si, co se děje a proč, a začal se o sebe trochu starat. Kdybyste potřeboval kontakty mimo Prahu, dejte vědět.
Gabriela Minařík.