Stěstí
Maga
Dobrý den,
Už jsem u vás byla myslím že se na vás můžu obrátit s dotazem a očekávanou radou....
Nyní je mi 21let,odmalička jsem pro každou lumpárnu a vzrušující situace. Také už od cca 11ti let řeším svou postavu. Vím že jsem nikdy nebyla tlustá a ani nikdo z rodiny neni nejak zvlášť tlustý v podstatě jsem nejdrobnější a momentálně už se za svoje hubené tělo stydím. Mam pocit že lidi co mě znají na mě koukají znechuceně. Mám přítele, je mu 31let. Je taky hodně hubený a malo ji ale všechno zvládá má energii a silu. Berem pervitin (spolu) asi od března tohoto roku po menších dávkách skoro každý den. Zpátky ke mě. Jak jsem zmiňovala, mám fobii že budu tlustá takže vyhledávám možnosti nejist už dlouho . Začalo to energetenergetickými napojemi (po litrech denně) na zakladní škole. Pak cigarety a alkohol. Alkohol jsem si na hned zamilovala. Vím že jsem závislá na alkoholu. Piju každý den minimálně láhev vína, pivo mi prestalo z neznameho duvodu chutnat. Když nepiju už odpoledne přichází nepříjemné depresivní stavy. Momentálně nepracuji.. přítel je schizofrenní paranoik. Vim že mě miluje ale bije mě, nadává mi a říká věci co by nikdo nechtel slyšet. Cele léto jsem byla doma protože mi nedovolil nikam jit a kvuli modřinám na těle jsem musela nosit dlouhé rukávy v tom horku. Jsem strašně nešťastná. Tak piju a beru ještě vic protože pak mě to tolik nebolí. Teď jsme se stěhovali konečně do vlastního a mam už týden silnou depresi nemůžu se zbavit pocitu že jsem stratila sama sebe, nepoznávám se. Chci o tom mluvit a jediny koho mám je přítel a snim se neda mluvit pokaždé kdy chci něco říct musím si to rozmyslet. Je mi opravdu špatně, stracim pojem o čase, dny mi přijdou strašně dlouhý noci ještě delší. Nemuzu spát, nedokážu se uvolnit. Hlavně mě trápí zatinani zubu (to mám ještě z doby kdy jsem drogy nebrala)... snažím se jíst každý den a dostavat do sebe vitamíny ale nedokážu už snist ani trojuhelnik pizzy. To množství se zmenšuje a přichází strašné nechutenství nechutná mi ani moje oblíbené jídlo. Musím si pořád čistit zuby. Někdy když si dám "čáru" tak se mi uleví uvolnim se a konečně usnu. Coz by tak byt nemelo.. chodim jako stará babička a nemám vubec sílu ,hned se unavim ze všeho už mi nic nepomaha ani ten pervitin. Prosim o radu, jak se mam najít nebo kde se hledat a začít normálně fungovat.(stydim se za sebe) Nevim od kud to koření je toho moc :( . Děkuji
Krásný den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
uvádíte, že jste u nás byla, neuvádíte, ve kterém konkrétním zařízení, máme jich více.
To, co ve svém příspěvku uvádíte, vnímám jako velmi vážnou situaci (alko, drogy, deprese, diagnóza partnera, opakované násilí, nesvoboda, pocit beznaděje...).
Asi je Vám jasné, že takto vážné záležitosti nevyřešíme přes net, bylo by na místě, abyste se opět na nás obrátila tak, že k nám přijdete, abychom Vám mohli pomoci a naplánovali co dál. Je to možné?
Moc ráda bych Vás podpořila, seberte odvahu a přijďte!
Markéta