Kontakty
Nicol
Moc Vám děkuji za odpověď a zároveň Vás tedy prosím o nějaký ten kontakt na někoho, kdo je v Praze, a s kým bych si mohla promluvit

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nicol,
díky, že píšete. Abych vás neposílala k někomu cizímu, kde nevím, jestli se vás "ujmou", rovnou jsem zavolala kolegyni Iloně Preslové. Věnuje se hlavně maminkám, potažmo rodinám, v jejichž minulosti figurovaly drogy, takže ji nic nepřekvapí, dlouho pracovala s lidmi, kteří se závislostí bojují, takže má pochopení, nesoudí. Stačí zavolat nebo napsat, objednat se a dorazit. Sídlí na Praze 7, adresu vám řekne po telefonu.
Takže Ilona Preslová
mobil: +420 702 036 237
email: pece.dite@sananim.cz
Odkažte se na mě, Gabrielu Minařík, a drogovou poradnu, paní Preslová tak bude hned vědět.
Snad alespoň takto. Kdyby cokoli, pište. A jestli to jen trochu jde vás takhle na dálku podpořit, tak se držte. jste úžasná, že jste místo návratu k drogám napsala, myslíte na dítě a chcete se o sebe postarat! Držím palce.
Gabriela Minařík.