mikrotrip
frigo
Zdravim chtel bych se dozvedet neco o mikrotripech prave mam dva u sebe a chci vedet kolik je v nem Lsd cca. a kolik byva v normalnim papiru diky.

Odpověděl: Bára Orlíková
Co se mi podařilo zjistit o mikrotripech je, že jsou v ČR velmi málo dostupné a výrazně častější formou jsou klasické papírky. Ty obsahují zpravidla 30 až 100 mikrogramů, vyjímečně i více, obvykle obsahují kolem 70 mikrogramů účinné látky. LSD v tabletách nebo tzv. mikrotripech (microdots) i v jiných podobách se vyrábělo spíše v letech minulých (60. a 70. léta), v současnosti úplně běžné nejsou. Podle dostupných informací je množství účinné látky v mikrotripech obdobné jako v papírcích. Uvádí se, že dávka kolem 100 mikrogramů je obvykle užívaná, dávky nad 200 mikrogramů jako vysoké (tudíž také nejvíce rizikové). Nicméně se vám taky může stát, že váš mikrotrip nebo papírek žádnou účinnou látku obsahovat nemusí... To, že vám užití nedoporoučím, jistě chápete. O účincích a rizicích při užívání se můžete dočíst víc v kolonce Halucinogeny/LSD na těchto stránkách. Pokud chcete dozvědět ještě další informace, můžete zkusit server www.extc.cz (informace a poradna ohledně drog na taneční scéně) nebo www.drogy-info.cz (Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti, je tam obsáhlý seznam dalších odkazů včetně zahraničních, takže pokud si s tím chcete dát tu práci, můžete se dopátrat ledasjakých zajímavých informací).