HonzA
Dobrý den. Už více než rok mě láká poprvé si "Zahulit". Říkám si že zkusit se musí všechno. Vím o sobě , že mám celkem velké sebevědomí. Bude to pro mě opravdu tak nebezpečné? Jaké jsou nejpravděpodobnější následky? Doposud se domnívám, že jediné opravdu hrozné na marihuaně je možnost přechodu na jiné,tvdrší drogy... PS: Studuji a Gymnáziu

Odpověděl: Bc. Barbora Sládková
Dobrý den, nevím jestli chcete slyšet nějaké přemlouvání; z vaší otázky mám dojem že už jste stejně rozhodnutý....Ale přeci jenom - už to oddalujete rok, nějaký rozumný důvod proto mít asi budete. Možná byste měl něco málo vědět co se týká účinků marihuany: jestli-že nejste kuřák první co přijde bude kašel, další pravděpodobná věc co se stane bude ta že vám asi bude špatně od žaludku, možná budete i zvracet. Účinky marihuany, tak jak je popisují její uživatelé, jako jsou euforie a uvolněnost se napoprvé možná ani nedostaví.... Více informací najdete i v rubrice Cannabinoidy na těchto stránkách. P.S.: to odkládání není špatný nápad! Nashle B.