fb

Nacházíte se: Úvodní stránka O poradně Prohledat odpovědi Dotaz

Zadejte dotaz

Prohledejte jiľ zodpovězené

Nevíte, jak se zeptat

Abstaky

Nikyy255

Mám problémy, byla jsem na léčení a pak si po léčení dala a pak přestala zas na 3 měsíce a teď tři týdny s tým bojuju když vsadím tak mám tak ranní nevolnosti jak kdybych byla těhotná a mám každý den strevni potíže chce se mi zvracet a mám hrozný průjem nikdy se mi to nestalo takové abstaky.

Odpověděl: Gabriela Koryntová

Zdravím vás, Niky,

 

nepíšete, co užíváte. Nicméně i v případě, že byste to napsala, pořád bych měla spoustu otázek, bez jejichž zodpovězení není dost dobře možné zjistit, co se s vámi děje. I z toho důvodu bych vás odkázala na nejbližší kontaktní centrum, kde byste mohla probrat vše podrobněji, případně si i udělat těhotenský test. Vyloučit nelze zcela jiné, s drogou nutně nesouvisející, zdravotní problémy, případně souvislost s konkrétní drogou (změnila jste dealera?). Nejlogičtější by mi přišlo zkusit vysadit alespoň na týden, dva a během té doby sledovat, co se bude dít, a v té době navštívit lékaře.

 

Snad v krátkosti alespoň takto.

Chápu, že radit, abyste zašla k lékaři, asi není to, co byste chtěla slyšet, ale obávám se, že jakákoli jiná rada by byla velmi neprofesionální a založená na domněnkách, domýšlení a předpokladech. 

 

S pozdravem a přáním, aby bylo brzo lépe,

Gabriela Minařík.

Zpět

Veškeré materiály a texty na stránkách této poradny včetně zodpovězených dotazů jsou majetkem SANANIM z.u..
Jejich kopírování a jakékoli další využití je možné výhradně se souhlasem SANANIM z.u..
Licence Creative Commons Uvedená práce (dílo) podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte komerčně 3.0 Česko