***
mary
ahojky, jak dlouho po požití jednoho jointu na půl (bylo to poprvy v životě, je možné ho zjistit po dvou 36 hodinách v krevním rozboru?

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud by se jednalo o testování z krve, tak po těch 36 hodinách, by mohl být výsledek i negativní. Obyčejně se taková stanovení dělají z moči - neb tam se droga koncentruje a je možné prokázat její užití ještě po mnoha dnech. V krvi hladina po odeznění akutní intoxikace poměrně rychle klesá, a vyhledávací testy při testování z krve bývají i nastaveny tak, aby spolehlivě zachytili intoxikovaného, ale toho, na koho droga již vliv nemá, nezachytili. U marihuany se takové období počítá obyčejně do 24 hodin, podle některých studií do 48 hodin. Stačí? :-)