Co je míň škodlivý?
Over
Chtěl bych se zeptat, jestli je pro žíly škodlivější ocet nebo líh. Zbytek píšu skrytě, protože tady nechci provařovat nějaký návody. Předem dík za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Co takhle zkusit místo octa kyselinu askorbovou (vitamin C). Musíte ji koupit v lékárně, jako substanci, ne v tabletách, taky se normálně vydává v rámci terénních programů. Má výhodu, že to je látka, která je čistá. Ono z těch dvou variant který popisujete je jedno vypíchnout oko drátem a druhá vidličkou. Co je důležitý - aplikujte hodně pomalu, po směru toku krve - ono se to naředí a nepoškodí to žílu tolik. A taky - střídejte ty žíly a neaplikujte si do nohou. Tam je to mnohem rizikovější. Jinak - už nějaký čas sbírám info o Opiu - když mi pošlete popis jak to děláte a proč - uděláte mi radost a já z takovýchhle informací udělám třeba materiál, který se bude jmenovat jak s opiem bezpečněji. Co vy na to? Můžete to poslat skze poradnu, nebo mailem na adr. stacionar@sananim.cz