Perník
Luky
dobry den chci se zeptat jestli je možné když jsem měl pervitin naposledy v 11 večer a na druhy den kolem 17hmě Hlidka podrobila zkoušce ze slin která ukazovala pozitivní , tudíž jsem požádál o test z krve myslíte ze mi bude odebrán rp? Výsledky krve zatím nemám dekuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Luky,
výsledky krevních testů budou v první chvíli rozhodující. Jaké budou hladiny metabolitů můžeme jenom spekulovat, ono to záleží na řadě proměnných - mimo jiné na stavu vaších orgánů, které drogu metabolizují, ale i na přesném složení drogy a množství účinných látek apod. Nezbývá než doufat, že v krvi budou již jen pasivní metabolity, které sice potvrdí, že jste drogu užil, a zároveň jasně ukáží, že jste nebyl pod vlivem.
Jakmile budete mít výsledky, můžete kontaktovat naši Právní poradnu. Konzultace (i po telefonu a mailem) jsou zdarma.
S pozdravem a přáním, aby vše dobře dopadlo a do budoucna jste se do podobných potíží nedostával.
Gabriela Minařík.
právní poradenství je poskytováno prostřednictvím:
• osobních konzultací na pracovišti Právní poradny A.N.O. na základě předchozího objednání
• telefonických konzultací (tel.: 222 582 932, 736 760 701)
• e-mailových konzultací (email: ppano zavináč asociace.org)
• písemných konzultací (Adresa: Právní poradna A.N.O., Koněvova 95, 130 00  Praha 3)
• webové poradny ZDE