Pervitin - dotaz
D_D
Měl jsem v posledních 5 měsících 10x pervitin, chtěl bych se zeptat, jak je možné, že jsem ani jednou neměl nepříjemný dojezd? Já jinak beru skoro tři roky extázi, kde nepříjemné dojezdy i depresi mám. Po pervitinu jsem byl sice unavený, ale psychicky v pohodě a následující dny jsem se cítil OK - na rozdíl od dnů po užití Ext. Je mi to divné vzhledem k tomu, že má mít metamfetamin mnohem horší dojezdy?

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den! Dojezd lze obecně popsat jako stav, kdy se dostavuje vyčerpání organismu, únava, poruchy soustředění, pokles tělesné a duševní výkonnosti. Únavu jste zmiňoval i vy ve vašem dotazu. To, že jste dojezd po "P" prožíval spíš příjemně (nevadil vám), přestože většina uživatelů to má naopak, může být dáno vašim psychickým nastavením, osobností, zkušenostmi s drogou, okolnostmi intoxikace. Negativní zážitky většiny uživatelů s dojezdem mají ale také svůj smysl. Může to být třeba v tom, že uživatel lépe odhadne, kdy ho droga začíná válcovat (začíná mu škodit) a kdy je načase s tím přestat, brát míň nebo si dát pauzu. Váš příjemný dojezd pro vás může být mnohem větším rizikem!!! Zahrávat si k 3letému užívání s "E" ještě s "P" rozhodně nedoporučuji a spíš bych vám doporučila aby jste s tím co nejrychleji přestal (pokud to bude jen trochu možné) neboť by jste si do budoucna mohl zadělávat na velký problém, z kterýho by se vám nejspíš dostávalo mnohem hůř. Tak hodně štěstí!!!