Skodlivost
Jar
Dobrý den, rad bych se zeptal jakým způsobem ucinkuje plyn do zapalovace na lidske telo a jaka jsou možná nevratná poškozeni mozku resp. intelektu v zavislosti na dávce a frekvenci usu.Předem díky.

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den! Plyn do zapalovače, není úplně plynem, ale směsí těkavých látek - má účinek organických rozpouštědel resp. toluenu. Organická rozpouštědla jsou velmi nebezpečné látky, a jejich nebezpečí tkví v tom, že jen velmi těžce odhadnete dávku, kterou je váš organismus schopen příjmout = hrozí předávkování, smrt, nebo vážné poškození vnitřních orgánů (nejvážnější je poškození mozku. Dochází k nezvratným změnám, vážnému poškození neuronů a úbytku intelektu. Abstinence sice stav stabilizuje a mírně vylepší, ale značná část poškození zůstává). ORGANICKÁ ROZPOUŠTĚDLA PATŘÍ MEZI NEJRIZIKOVĚJŠÍ DROGY VŮBEC!!! Pokud uvažujete o tom, že by jste to chtěl vyzkoušet, zvažte dobře celou situaci a podržte si v hlavě i mé doporučení: Tohle fakt ne, je to o ... Tak hodně zdaru!