heroin...
kočka
Můj přítel již několik let bere heroin a další opiáty, několikrát byl již na léčení, ale vždy se k tomu vrátí. Už nevím, co mám dělat, je to "hnus" se na děj dívat po ránu jak se klepe, nemůže nic dělat a jaký má bolesti. Je to sice šílený, ale já ho mám ráda a nemůžu ho v tom nechat aby byl úplně sám. Já sama sice beru perník, ale tohle je šílený,nejhorší je, že nevím co dělat. Doufám, že mi poradíte. Předem moc díky.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, je od Vás hezké, že se tak staráte o přítele, ale ruku na srdce - myslíte, že mu pomáhá, když přijde z léčení a doma má někoho, kdo sám bere drogy? Je jedno, co to je,jestli heroin nebo pervitin. Myslím, že nejvíc byste mu pomohla, kdybyste si nejdřív srovnala svůj vztah k drogám. Pak by i pro něj jistě bylo jednodušší přestat a udržet se v tom. Z toho, že byl už několikrát na léčení je vidět, že asi chce přestat, ale nejspíš to prostě sám nezvládá. Možná to zní moc drsně, ale takhle mu fakt nepomáháte... Kdyby jste si o celé situaci chtěla popovídat Vy nebo přítel podrobněji, můžete kdykoli zavolat do K-centra na tel. 283 872 186. Přeji hodně odvahy do začátku, jestli se k němu odhodláte