Radek
Dobrý den máme podezření ,že naše dcera pravděpodobně kouří trávu.Jak tuto skutečnost poznám,je to cítit? Je neustále vysmátá,panenky má rozšířené a nic není problém. Děkuji R.

Odpověděl: Barbora Janíková
Zdravím Vás. To, co popisujete-vysmátost, rozšířené zorničky, bezstarostnost- mohou být akutní projevy po požití marihuany, často se také vyskytuje zarudlé bělmo očí. Někdy může být osoba po požití dezorientována v čase a prostoru, také se stává, že stav je prožíván negativně, úzkostně. Žádné velmi specifické projevy užití marihuany nemá, tyto projevy mohou být spojovány i s jinými příčinami. K tomu jestli je marihuana cítit: při spalování vzniká dým s typickým nasládlým zápachem, lze to přirovnat k vůni pálícího se listí. Tak si říkám, že nejvíce se asi můžete dozvědět tím, že své dceři sdělíte, co si myslíte a přímo se jí zeptáte.Pokud budete mít nejasnosti či pochybnosti, zase napište nebo zavolejte k nám do K-centra 283 872 186