Tráva a realita
Algrin
Před asi dvěma lety jsem měl šílený zážitek z trávy. Dva dny jsem proležel v posteli neschopen usnout s pumpou na max a s myšlenkami na sebevraždu - no prostě horror. Po té jsem marihuany nadobro nechal, ale to bylo asi už pozdě. Jako bych od té doby žil v nějakém ponurém snu a realitu vnějšího světa vnímal tak nějak neosobně. Stále chodím, jím, pracuji, studuji, bavím se ..., ale vím, že dnes jsem někdo jiný - jako by mé vědomí bylo zahaleno v nějakém oparu a já se vznášel někde nad zemí místo toho abych s ní byl pevně spojený. Občas procitnu a uvidím realitu takovou jaká je, věci se najednou stanou zase konkrétními, ale toho je mi dopřáváno stále méně a jsem zřejmě odsouzen žít otupělý život. Asi před dvěmi roky jsem viděl v "Áčku" na TV Nova holku, která popisovala ty samé stavy jako jsem prožíval já a také říkala, že se z toho už tři roky snaží vyhrabat. Zřejmě tedy nejsem ojedinělý případ. V této době zkouším EEG Biofeedback, ale zatím bez účinku. Je pro mě nějaká pomoc nebo se mám nadobro smířit s tím, že moje vědomí už nikdy nebude takové jaké bývalo? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
No - jistě by se nějaká varianta jak pomoci našla. Máte pravdu, že nejste jediný a občas se někdo takový u nás objeví. Obyčejně se podaří něco vymyslet a něco s tím udělat. Vyžaduje to ale spíše koncepční úsilí, než experimentování s různými metodami. Možná by se část těch stavů, které popisujete dala ovlivnit nějakými psychofarmaky (to prostě jen proto, aby vám nebylo blbě), nezbytná je dlouhodobější psychoterapie. Vezměte to jako nabídku. Kdybyste chtěl a bydlel někde, odkud je to do Prahy kousek, zkuste se stavit.(tel:220 803 130). Můžeme se nějak probrat tím co jste vyzkoušel a vaše snažení nějak směrovat, abyste dosáhl svého cíle. Takže? :-)