pohovor
Shaz
Dobrý den, občas si dám P. Dělala jsem přijímačky na 3.LF a u pohovoru jsem totálně pohořela (poslali mě o hrozně míst dolu) a přitom mi přišlo, že se mi pohovor dost vydařil. Před pohovorem jsem P neměla hodnědlouho. Myslíte, že třeba na mně mohlo být nějak poznat, že občas něco beru, a proto mě nevzali? Kámoška mi říkala, že její známej feťák pozná, že někdo bere P, ikdyž toho člověka nikdy neviděl vysmaženého. Je možné, že někdo má takovou schopnost?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možné to je. Ale to musí být člověk, který dělá denně a dlouhodobě s intoxikovanýma lidma. Je to poznat ze spousty věcí - z pohybových stereotypů (třeba ti co šňupou často charakteristicky potahujou nosem), z toho, co lidi říkaj, jak reagujou, ..., taky lidi, kteří berou mají ještě dlouho po poslední intoxikaci specifický zápach, ... Když jsem dělal v Kontaktním centru, tak jsem poznal lidi, který berou, kteří šli na protější straně ulice. A musim říct, že to bylo pekelný, protože jsem tím pádem z práce prakticky neodcházel. Naštěstí to časem odeznělo. Mám spíš ale dojem, že jste udělala při pohovoru jinou chybu - ale pokud se dostanete na fakultu a ev. z nás budou kolegové - tak vás musím upozornit, že zkoušející nejsou slepí. A užití stimulantů v době před zkouškou poznají celkem velmi spolehlivě. :-(