ANZI - jen tak + odpoved MUDr. Minarika
***
Dobry den, nemuzu nereagovat na tento dotaz - ci konstatovani Anzi. Je to presne tak, jak odpovida MUDr. Minarik. Na zacatku si kazdy mysli, ze to ma vsechno pod kontrolou. Ja sama jsem zacinala u alkoholu a marihuany, pak to byla extaze a pervitin a to jsem si porad myslela, ze mam vsechno pod kontrolou, ze si proste dam jenom nekdy, kdyz budu na party a nebo budu mit chut se proste odreagovat. No a ted z toho nejde ven... Rikam si pokazde, kdyz jdu na akci - tak a ted si fakt nic nedam, ale to okoli me zase dostane a ja odchazim domu uplne vyjeta... Takze radeji nikam nechodim, aby me to nelakalo. Ale to nejde dlouho vydrzet, takze porad dokola... Takze takovy to, ze si nekdo rika: "JA TO MAM POD KONTROLOU!", je uplna blbost, jenom na to kazdej prijde az uz je pozde... Takze to je asi vsechno, co jsem chtela napsat - snad to bude alespon malinkate varovani pro vsechny, kteri s necim takovym zacinaji...

Odpověděl: Jakub Minařík
No dík za potvrzení, že nestraším jen tak naplano. :-) K tomu co píšete mám poznámku, nebo nabídku. Víte - když se rozjíždíte, neznamená to, že to musí být neodvratné. Platí, že to máte ve svých rukou a můžete to zastavit. Záleží jen na vás. Existují v zásadě 2 varianty, jak vám s tím můžu pomoct. Ta snadnější, která nabízí větší šanci na úspěch vyžaduje, abyste přišla, resp. začala chodit za mnou a postupně se můžeme pokusit s tím něco udělat. Ta druhá varianta je, že se o tom budeme bavit po netu. Může to být méně úspěšné, ale jde to. Takže?! :-)