ústavní léčba po 22 letech
Stan777
prosím o zodpovězení dotazu, zda je možné, že mi po 22 letech přišel nástup na ustavní protitoxikomanické lečení, které mi bylo určeno soudem v roce 1981. Nikdy jsem narkomanem nebyl, toxikomana sem předstíral abych docílim §32 na snížení trestu. Dekuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bohužel i to je možné, už jsem se s podobnými případy setkala několikrát. Je třeba požádat soud o zrušení nařízení o ústavní léčbě. Musí proběhnout řízení, které nařízení zruší. Je k tomu ale třeba dokázat, že už jste léčení prodělal, nikdy nebral, příp. jiný důvod pro zrušení, a to možná ve Vašem případě bude trochu problém. To víte, předstírat něco před soudem se nikdy moc nevyplácí...Pokud byste to chtěl probrat nějak víc detailně, zavolejte k nám do K-centra, tel. 283 872 186. Držím palce, ať to dobře dopadne.