jak z toho ven, kdyz vlastne nechci
paryba
nedavno jsem vam psala dotaz a vyzkousela jsem par dni nehulit. no des!!! takze docela jasne vidim, ze v tom asi litam. jenomze kdyz me ten svet vlastne jinak vubec nebavi, asi nemam dost optimismu nebo sil do zivota, nevim co si mam rict, abych si to zosklivila, nejaky zdravi fakt nezabira... vsichni moji kamosi frci nebo huli taky. nedovedu si predstavit, ze bych sla na party a nedala si lajnu, dobra rada - tak tam nechod, jenomze paq sedim doma a premejslim nad tim, jaxe tam maj vsichni super. a jednou sem zkusila na party jit bez niceho a dopadlo to tak, ze me kamarad vezl domu a ja byla totalne v agonii. takze vlastne mam problemy dva - huleni a piko. a na druhou stranu je to zase zabava... s cim se mam pokusit prestat driv? kdyz ja vlastne ani nevim, co delat misto toho. hulim denne, piko si dam tak ctyrikrat do mesice, kdyz je prilezitost, tak i vickrat. dekuju ze odpoved.

Odpověděl: Monika Krejčová
Ahoj! Přestat s drogama je skutečně těžké, ale ne nemožné. Hodně našich klientů, myslím, že vlastně všichni řeší otázku, když teď neberu, tak co mám vlastně dělat? Čím se mám zaměstnat? Jak se zabavit, aby to bylo stejně naplňující, abych se cítila fajn a nezáviděla těm, kteří se zatím pro abstinenci nerozhodli? Myslím, že je důležitý, nebýt na "odvykání" sama. Říkám si, že by se vám třeba lépe abstinovalo, kdyby jste mohla o svých pocitech, chutích, pochybách,... někde mluvit a mít podporu. Někdy je velmi těžké, udělat ten krok a přijít k "nám", ale myslím, že za zkoušku to stojí. Nevím, jestli jste z Prahy či nikoli, každopádně pokud by jste měla zájem, zajít někam třeba jen na jednu konzultaci a zjistit co a jak, dejte mi vědět odkud jste a já vám velmi ráda zašlu potřebný telefonní čísla. Jo, a nejlépe by bylo pokusit se přestat z obojím naráz. Možná toho po vás chci moc, ale taková je zkušenost. Když přestanete s "P" a budete nadále kouřit "THC" může se vám velmi lehce stát, že si opět dáte. A brát "P", to vám rozhodně nedoporučuji. Přeci jen je to jedna z nejvíce nebezpečných drog, na které se člověk stane poměrně velmi rychle závislým a boj s touto závislostí, je velmi nelehká záležitost, nehledě na další problémy, které na závislé osůbky čekají. Ty se týkají hlavně zdraví, rodiny, práce, školy,peněz, bydlení, atd. atd. Věřím, že situaci zvládnete, přeji vám hodně sil a odhodlání.