Nezajímavá skupina
Fail
Děkuji za odpověd na předešly dotaz, v kratkosti 4 roky fetuju, posledni 2 střílim piko. Odpovida te mi abych se obratil na Vas, jo cekal jsem to, ale nevim zda bych nebyl pro vas člověkem z nezajimavé skupiny. Co tim myslim.... Patřím mezi lidi, kteří do drog nespadly jen tak na středni škole, nebo začaly fetovat kvuli problemum v rodině, či praci. Osobně mam zajímavou praci, bohužel tento týden abych se nemusel vysmažit tak jsem tam byl 18 hodin denne, mam vlastni bydleni, stačim si na všechno sam a pokud něco potřebuju umím si to zařídit, nebo vyřešit. A takových lidiček okolo sebe mam spoustu... Ale fetovat jen tak sam nepřestanu. A posledni věc, za ktera je mi celkem dost trapna je také to, že jsem nekolik let byl lektorem a relizatorem projektu resici peer problematiku na strednich skolach, jo a spadl jsem do toho sam jak siska ze stromu.. Tudiž opravdu hodne toho vim, ale ironie je že pomoci sobe neumim. A posledni dotaz pro dnesek, ulitl jsem si docela diky drogam na hlidani své vahy, nemusim psat, že nekdy treba tři dny nejim, to je asi jasné, ale poslednich par měsícu, mi každy říka že jsem moc hubený, mě to příjde v pohodě, co myslíte vy?? Jsem vysoký 189 a mám 68 kg, tak většinou. Děkuji za odpovědi.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, předem se omlouvám, že na Váš dotaz reaguji já a ne kolegyně, která odpovídala prve. Je ale čas prázdnin... K Vašemu dotazu, respektive dotazům: rozhodně se nemusíte obávat, že klienty dělí podle "zajímavosti" a někdo je neatraktivní. Pokud někdo má problémy s užíváním drog a mám pocit, že Vy je již začínáte pociťovat, je na správném místě. Je skvělé, že se Vám vede držet si místo a být soběstačný. Samo o sobě Vás to ale před drogami patrně neochrání a není to ani žádné měřítko, jestli se jedná o závislost nebo ne. Důležité je, co Vy sám pociťujete. Co se týká Vaší váhy, tak i když jsem Vás neviděl, rozhodně nebudete patřit mezi obézní. Neměl bych strach se najíst a poslechl okolí. A k Vaší minulosti v peer programech; možná Vám to přijde jako paradox, ale takový lékař také není imunní proti nemocem které léčí a sám se také mnohdy léčit nemůže..... Nikdo nemá právo Vás za to soudit. Pokud máte pocit, že Vás něco tíží a sám to nemůžete zvládnout rozhodně se neobávejte obrátit se někam pro pomoc. Neměl by jste na tom prodělat. Přeju hodně síli a odvahy.