Kelly
Brala sem peří a éčko, jenom na parties, ale hodně moc, nechala sem toho, protože sem po tom měla už hrozný stavy třeba až do čtvrtka. Jenomže teďka se mi stává, že když mi kámoši pošlou z pařby nějakou sms, nebo vyprávěj, jak kalili, tak sem z toho uplně vyřízená, závidím jim, i když asi není co, ale rozhodí mě to tak, že třeba pak nemůžu usnout a pořád myslím na to, jak bych si dala nějakou smažbu, je to normální?

Odpověděl: Monika Krejčová
Ahoj! Myslím, že vaše pocity a chutě někam vyrazit a "užít" si jsou normální. Každý kdo se rozhodl přestat si tímhle musí projít. Je to velmi těžké, ale věřte, že čistý mozek, žádné zdravotní problémy způsobené braním atd. za to fakt stojí. Asi by bylo fajn, kdyby šlo nějak zařídit, aby vás vaši kámoši neinformovali o tom, co právě teď dělají, kde byli... určitě by se vám dařilo lépe odolávat chutím a pokušení. Je dobře, že jste se rozhodla abstinovat a držím vám palce, aby se vám to dařilo co nejlépe.