konec s herákem
Danielka
Čau, touhle cestou vám chci poděkovat, protože jsem brala pět let herák a vim, že Káčko bylo občas jediný, kam jsem se mohla obrátit. Teď jsem rok čistá a teprve s hlavou bez heráku jsem schopná vykašlat se na blbosti a mít radost z maličkostí, z toho, že ráno vstanu a je mi fajn, že neshánim prachy na drogy, ale koupim si co chci...Je toho spousta, ale na to musí každej přijít sám. Herák mám sice v hlavě už navždycky, občas vyleze a svádí mě, ale už mě neovládá tak jako dřív. Takže díky. PS Vychází ještě Dekontaminace? A jestli jo, je možný přispět nějakým článkem?

Odpověděl: Jakub Minařík
Bomba! Rádi slyšíme, že jste o.k. A rok je docela slušná doba a tak mám dojem, že by vám to mohlo i vydržet. A máte pravdu, že na to každej musí příjít sám. Jinak to nefunguje. A herák asi budete mít v hlavě vždy, ale je dobře, že teď to má podobu zkušenosti, která sice trochu tu a tam otravuje, ale je to jen zkušenost. :-) Ohledně té Dokontaminace furt vychází a má teď i celkem prima formát a je na docela hezkym papíře a ty články maj myslím taky švih. Kolegové z terénu by váš příspěvek jistě uvitali. Telefon je 224920577, chtějte Sylvu. Jen - pokud se k dekontaminaci náhodou dostanete, čtěte jí opatrně. Rok je sice dlouhá doba, ale heroin má taky dlouhé prsty. P.s. Takže - Ještě jednou BLAHOPŘEJU - a kdyby se cokoliv dělo - tak mimo káčka máme v Praze i jiná zařízení - jako je Denní stacionář (220803130), nebo Doléčovací centrum (284826844). Kdybyste měla pocit, že myšlenky na heroin po vás šátrají víc než je zdrávo - stačí zavolat - dohodnout si rande, ... Když si o tom člověk promluví s někývm včas, dost často to pomůže. Takže - do třetice BLAHOPŘEJU a přeju vám, ať ty kontakty nepotřebujete.