Pervitin
Jéňa
Dobry den, prestal sem uzivat pervitin a mam problem s depresemi a poklesem energie. Zde sem se docetl ze je to psychicky problem, ktery se musi lecit, aby se zabranilo navratu psychozy. Muzete mi prosim poradit jak toto resit a lecit?
Zatim uzivam caje na sklidneni a v horsich chvilich si kapu CBD olej z konopi abych vubec vydrzel v praci. S poklesem enrgie si pomaham ruznymi prirodnimi stimulanty. Pomaha mi to, ale nekdy mam pocit ze me to premuze asi potrebuji odbornou pomoc. Dekuji

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Ano, psychické obtíže jako deprese, nebo depresivní ladění po vybstinování od pervitinu mohou komplikovat udržení abstinence.
Jak tento problém řešit - ideálně započít spolupráci s některou adiktologickou službou, kde by Vás diagnostikovali, zjistili o jaký problém se jedná, jaká je jeho závažnost a indikovali, pokud bude potřeba, vhodnou medikaci - možností jaké léčivo nasadit je opravdu hodně a bez důkladné znalosti Vaší anamnézy a Vašeho stavu nelze úplně zacházet do podrobností.
Bohužel nepíšete odkud jste, ale pokud nám pošlete své PSČ, rádi se Vám pokusíme najít vhodnou službu.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec