Díky,ale..........13200
Kwjeta
MIlý Tomáši,mnohokrát děkuji za tvou odpověď,ale všechno,co v odpovědi popisuješ,dávno dělám.A stejně nic. Naštěstí žiju s chlapem,který jenom šňupe,takže nestřílím každý den.I když jsem každodenní uživatelkou,nejsem jako ty 'vykroucené ksichty',které mají potřebu na sebe upozorňovat.Beru to jako součást života,jenž mi pomáhá stíhat všechny ty věci kolem,nějak tak normálně.Vím,že se neni čím chlubit,ale někdo chlastá,někdo hulí.......prostě každý má to svoje.Nejvíc mě mrzí,že musím lhát rodičům.I kdyz s nima už pár let nebydlím,pořád mi na nich záleží a nechtěla bych jim ubližit.Naštěstí máme dobré vztahy.A víte,jak jsem se vlastně dostala k drogám?Na místě,kde by jste to nikdy nečekali.V instituci,která by měla lidem jako já,pomáhat.Ale co už.Vyhrála jsem nad tím už jednou,tak věřím,že až přijde ten správný čas,dokážu to zase.Nebudu popisovat své zdravotní problémy......můžu si za to sama,i když nemám stíhy a dojezd už dávno neznám,někdy mě přepadne pořádná depka a v tu chvíli si říkám......PROČ?????

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj, předem Ti chci napsat, že jsem tuto odpověď pro ostatní čtenáře poradny skryl, takže je přístupná pouze tobě. K tvým žilám Ti patrně nepovím nic, co by si nevěděla. Snad by ještě mohli pomoci léky jako Ascorutin, Cilkanol, Venoruton... případně péče odborníků. K tvojí životní situaci by mě docela zajímalo, co by sis o ní myslela jako "kolega", kdyby se Tě osobně nedotýkala a přišel s ní za tebou někdo jiný. Jinak je dobře, že máš za sebou zkušenost, kdy si to zvládla a věříš si, že to zvládneš zas. Přeji Ti hodně síli, protože až přijde ten "správný čas" budeš ji potřebovat. Nebute to patrně jednoduché a sama asi víš, o čem píši. Užívající přítel, návštěva kolegů v jiné roli..... PS: pokud budeš mít zájem, můžeme být přes tyto skryté dotazy a odpovědi dále v kontaktu.