tak nevim...
paryba
chtela bych se zeptat, jaka je doba, nez clovek zacne byt na pervitinu zavisly a kdyz uz je, jak to asi trva dlouho, nez zase neni (jak dlouho trva nejaka ta lecba) a jestli dlouhodobe koureni marihuany muze zpusobit trvale nasledky. tak nevim, ale asi zavisla sem... dekuju

Odpověděl: Jana Justinová
Jak rychle se člověk stane závislým na pervitinu, je dost individuální, ale většinou to netrvá dlouho. Podle toho, jak Vám ta droga vyhovuje, jestli hodně, pak můžete mít psychickou závislost klidně už po několika dávkách. Fyzická závislost se u pervitinu většinou neuvádí, nebo jen mírná. Jestli jste závislá, poznáte poměrně snadno - zkuste si dát pár dní pauzu (nebo týdnů, záleží na tom, jak často berete) a uvidíte, co to s Vámi bude dělat. Jestli budete na perník pořád myslet a mít chutě, dost pravděpodobně v tom už lítáte... To, že se ptáte, je ale dobrý začátek, jak se dostat z toho kolotoče ven. Jak dlouho to trvá,je taky dost různé. Klasická léčba v psychiatrické léčebně trvá okolo 3 měsíců, je ale možná i ambulantní léčba, tedy někam docházet. O možnostech léčby Vám rádi povíme něco víc na tel. 283 872 186. Co se týče marihuany, výsledky výzkumů se tak různí, že Vám opravdu nedovedu jednoznačně odpovědět. Rozhodně se ale uvádí při dlouhodobém kouření poškození paměti, ta by se ale měla po vysazení THC postupem času zase obnovit. Také se občas objevují různé poruchy emocí - deprese, úzkosti,...Pokud máte už pocit nějakých následků, zkuste když už ne přestat tak aspoň na čas vysadit, to určitě neuškodí.