Pomoc
Tomas
Dobrý den mám dotaz ohledně pomocí mé neteř je ji 30 let má dvě deti 14 a 8 let našla si přítelem který ji naučil používat krek úplného se změnila chceme ji cela rodina pomoct a nevíme v těchto situacích kam se obratit o radu jak pokračovat v pomocí Prosím o radu kam se obrátit a kde a s kym konzultovat podrobnosti děkujeme za radu...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
díky za dotaz i za důvěru, se kterou se na naši poradnu obracíte.
Hledáte místo, kam se obrátit, abyste se mohli poradit, co dál ohledně situace vaší 30 leté neteře, která, byť má dvě děti, propadla drogám. Všimli jste si, jak se změnila a máte o ní nejspíš i veliký strach. Hledat odbornou pomoc je v takových chvílích naprosto na místě. Je to rozhodně lepší, než na vlastní pěst zkoušet vyhrožovat, dávat ultimáta a nebo čekat, až zasáhne sociálka. Takže - píšete, že je vám dobře dostupná Praha a Kladno - můžete se tedy obrátit na některou z následujících organizací:
V rámci naší organizace je to na Poradnu pro rodiče a blízké uživatelů drog v Žitné ulici.
Poradna pro rodiče (PPR)
PREVNEXT
KDE NÁS NAJDETE
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Nebo například na organizaci Anima - terapie.
Kontaktní údaje
mobil: 777 113 387
pevná: 224 968 239
e-mail: info@anima-terapie.cz
Kontaktní osoba
Hana Barešová, sekretářka sdružení
K dispozici pondělí - čtvrtek od 9 do 15 hodin,
pátek 9-12. V jiný čas prosím zanechte zprávu
v hlasové schránce nebo zašlete SMS.
Kontaktní adresa
Anima - terapie, z.ú.
Apolinářská 4a
128 00 Praha 2
Jak nás najdete
Sídlíme v centru Prahy
Po kliknutí se v novém okně otevře velká mapa.
anima-sidlo
Placené parkování je možné přímo před budovou.
Snad tedy alespoň takto.
Hledání řešení v podobných situacích vyžaduje často čas, trpělivost a pevné nervi. Nevzdávejte se.
S přáním hodně sil a trpělivosti,
Gabriela Minařík.