Pervitin a pleť.
cliffordthevulture
Dobrý den,
Již několikrát jsem si šňupnul pervitin a po 3-7 hodinách se mi zatáhly póry ( pleť byla jemná, hebká a matná) póry se mi vždy zatáhnou tak na 4 hodiny... během toho času si připadám daleko hezčí (vzhledově) a nejsem sám.. ptal jsem se i pár kamarádů a ti říkají totéž: po pervitinu člověk vypadá lépe... samozřejmě jenom na chvilku... po dané jízdě člověk vypadá spíše pořádně nevyspale a nehezky.
Mužů se zeptat zda by bylo možné bez drog dosáhnout takové pokožce? Vím že se mi to nezdá, protože když se kouknu na zpáteční fotky, vidím to i když nejsem pod vlivem drogy... kdybych věděl o nějakém podobném výsledku, ovšem bez drog... velice by mi to zvedlo moje sebevědomí a cítil bych se lépe.
Děkuji za odpověď .

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
a díky za dotaz.
Žádnou souvislost s celkovým a trvalým zlepšením stavu pleti se mi u pervitinu nepodařilo dohledat. Naopak, užívání pervitinu vede ve výsledku spíše ke zhoršení pleti. A to ne jen z toho důvodu, že člověk často zanedbává životosprávu, pitný režim, pohybuje se třeba i v zakouřeném a vydýchaném prostředí, ale hlavně z toho důvodu, že pervitin je chemická látka, která do těla nepatří. A jedna z cest, kterou se tělo těchto chemických látek zbavuje, je kůže. Chemikálie se vylučují póry. Napadá mě, jestli třeba jejich stažení u vás nesouvisí právě s reakcí kůže na tyto látky. Nebo třeba s celkovým fyzickým a psychickým vzrušením - obdobně jako je tělo i mysl nabuzená při sexu (a člověk vypadá přitažlivě), nabuzuje i pervitinu. Jak nabuzení, tak reakce na chemikálie by u vás teoreticky mohly se zlepšením pleti souviset.
Pokud vám ale jde o trvalé zlepšení kvality pleti, pak by bylo zdaleka nejlepší obrátit se na kožního lékaře, případně dobrou kosmetičku. Najít správnou kosmetiku, pravidelně a dlouhodobě o pleť pečovat. Upravit životosprávu, pitný režim apod.
Pravdou je, že na kvalitu pleti může mít vliv mimojiné i stres a váš psychický stav. I s tím můžete pracovat, starat se o sebe, odpočívat, sportovat, pohybovat se na čerstvém vzduchu apod.
Pokud jde o pervitin, dávejte na sebe pozor, zahráváte si s ohněm. Pervitin je poměrně silně návyková látka, která umí na začátku hodně dát a o to více postupně vzít. Zkuste si udržet koníčky, neužívající kamarády, při užití o sebe pečovat (odpočinek, pitný režim), držet se na nižších dávkách a neužívat příliš často.
Prostě na sebe dávejte pozor! Psychické i fyzické zdraví máte jen jedno a obé riskujete!
S pozdravem,
Gabriela Minařík.