Problémy se synem
Eva
Dobrý den, jsem matkou 14ti letého syna a již delší dobu kouří cigarety- asi 1 rok a nyní mám podezření, které jsem si ověřila testem na Marihuanu, že bere marianku. Má červené oči a kolem očí, má stále rýmu-popotahuje a je stále unaven, tento stav trvá asi 14 dní.Možná že bere i něco jiného. Moc toho o drogách nevím a jsem z toho zoufalá. Již to kouření jsem se mu snažila rozmluvit a tak nasliboval že toho nechá, ale nic se nezměnilo. Mám o něj hroznej strach. Poraďte kam se obrátit o pomoc. Děkuji Eva.

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den!Věřím vám, že máte z toho všeho velké starosti a taky asi děsný strach. Je ale dobře, že k tomu "odhalení" došlo snad poměrně brzo a dá se mnohé ještě udělat pro to, aby se váš kluk opět postavil na střízlivé nohy. Mezi mládeží je dnes poměrně běžné, že kouří marihuanu, ale situaci skutečně nelze podcenit, neboť ani experimenty nejsou bez rizika. Pokud se chcete dovědět více informací co a jak, jaké drogy u nás vlastně existují, jaké jsou jejich účinky, jak se projevují a hlavně co se s tím vším dá dělat, aby z toho nebyl velký průšvih napiště mi prosím ještě jednou, potřebovala bych totiž vědět odkud jste, abych vás mohla informovat jaké jsou možnosti poradenství právě v okolí vašeho bydliště. Je dobře, že jste se odhodlala nezůstat ve všech těch problémech sama, věřím, že společně najdeme nějakou pomoc. Přeji hodně sil, hezký den a brzy nashledanou Monika Krejčová