Subutex od lekare
rrozarka
Dobry den, ptam se kvuli sve kamaradce, ktera neni z Prahy a je zavisla na Subutexu. Kupuje si ho na cernem trhu, protoze nema sveho lekare. Muj dotaz zni, zda by jste mi pro ni mohli poradit nejakeho Prazskeho lekare, ktery prijima nove pacienty. Diky moc.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Je dobře, že jste nás kontaktovala.
V Praze je několik substitučních center, které nabízí opioidní substituci buprenorfinem. Níže zasílám kontakty na některé z nich:
1. CADAS, Sananim, Žitná 51, Praha 1, +420 603 831 815
2. Centrum substituční léčby, Klinika adiktologie, 1. LF UK a VFN v Praze, Apolinářská 4, Praha 2, +420 224 968 216
3. KOLO-S, Remedis, Vladimírova 7, Praha 4, +420 226 216 205
a další programy a zdravotnická zařízení.
S největší pravděpodobností, první dvě možnosti budou obsazené, ale v Remedisu by zcela jistě dostala termíny vstupních vyšetření.
Stačí to takto? Pokud byste potřebovala, neváhejte se na nás obrátit znovu.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec