Otok a Bolest po aplikaci Pervitinu
Lola
Dobrý den... Jsem uživatelka Pervitinu a poslední dobou mam velký problém s aplikací.
Žíly se ztenčily,praskají. Vím že todle je všechno následek delšího užívání 😞
Včera jsem si do zápěstí s vnitřní strany,kde se měří puls dala pervitin a ruka mě po chvíli začala Šíleně pálet až bolet! Dnes nemůžu zápěstí ohnout a bolest mi střílí až do ramene!Okolí mám zarudlé,nateklé! Nejspíš jsem se opět špatně trefila! Mám ale pocit jako bych si porusila nějaký nerv. Občas ruku necítím vůbec.Teplota zatím není.Leduju,mažu Heparoidem a dávám při větší bolesti ibalgin.
K doktorovi jít nemůžu.Všichni mě v okolí znají,protože jsem pracovala 9let na JIPce jako ošetřovatelka!po tuto dobu jsem Pervitin nebrala 😊
Děkuju Moc za nějakou radu! Po tomhle zážitku jsem ho vysadila a Chci přestat! Jen po nějaké době cca 2-3 týdny kdy už je mi dobře si zase dám!I když nechci a pak toho dost lituju! Nechci brát a Moc bych si přála mít zase tu pevnou vůli a nemít na ten Nájezd takovou chuť... Vydrželo mi to přes deset let! Děkuju za jakoukoliv radu k tomu ať se ve mě zase najde to Nechtít!

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Lolo,
takhle na dálku, bez konzultace s lékařem, jen těžko usuzovat na to, co se stalo. Nejspíš máte pravdu v tom, že jste se špatně trefila, možná si poškodila nerv, nebo jste si mohla aplikovat část dávky vedle a nerv je utlačený, nebo tam možná vzniká zánět, nebo nějaká kombinace. Váš postup je nejspíš správný - ruku nenamáhat, odpočívat, mazat heparoidem, sledovat. K lékaři nechcete, možná byste ale byla ochotná zajít do kontaktního centra? Nebo můžete zkusit jinou nemocnici, než tu, kde jste pracovala, nebo kontaktní centrum mimo vaše město. Co říkáte? Kontakty na kontaktní centra, kde by měly být schopni poskytnout vám alespoň základní zdravotní ošetření, najdete zde. Vyberte "kraj" a klikněte na "vyhledat".
A mimochodem - pokud zajdete do kontaktního centra, můžete se rovnou objednat na poradenství. Třeba by vám pomohli s tím začarovaným kruhem kolem užívání pervitinu a přestávání, co vy na to? Služby center jsou poskytovány zdarma a diskrétně - tj. v souladu se zásadami ochrany soukromých informací, resp. zachováním lékařského tajemství.
Snad tedy alespoň takto. Budu ráda, když napíšete, jak se situace vyvíjí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.